Alla inlägg den 10 april 2013

Av Ida Byström - 10 april 2013 17:02

Idag har det vart en bra dag om man tänker på smärtan i foten. Den har knappt gjort sig påmind alls, och då har ja vart ute och gått, det var ju inte så långt, men ja skulle gissa på 2-3 km, och det är överförväntan :) Men det är så skönt att jag kan vara ute och gå utan att jag ska få ont i frakturen :)

När jag kom hem igen efter promenaden så gjorde jag en tekopp och satt mig på balkongen och lyssnade på ljudboken "Dödligt villospår" av Nora Roberts, och virkade lite, eller ja, rättade till en virkning som jag hade gjort lite fel på :P Det var så skönt och sitta ute i solen och bara njuta av att våren är på väg :)


Har även fått lite gjort hemma, har kört 2 maskiner med tvätt, och bäddat rent i sängen, så härligt att få gå och lägga sig i sängkläder som har fått torka utomhus :) Vårkänslor på högnivå <3 Har också fått bort all disk, det va inte så mycket dock, men jag har en tendens och sprida ut den över hela diskbänken så att det ser ut att vara jätte mycket ;)

Men nu kommer det inte bli så mycket disk dom närmaste veckorna, då jag ska dricka modifast, det är kostersättningssoppor. Har testat vaniljen och jordgubbsdrinken, och tycker att dom smakar rätt okej. Vaniljdrinken hade samma konsistens som vaniljsås och det smakade varm vaniljsås om den också. Jordgubbsdrinken smakdade smält jordgubbsglass. Smaker som jag helt klart står ut med i 2 veckors tid ;) Till kvällsmat blir det och testa chokladdrinken, så man får se vad som är gott och inte gott....


Hoppas tiden går fort, vill ha min operation nu :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards