Alla inlägg den 9 april 2013

Av Ida Byström - 9 april 2013 16:44

Hej, då jag mer å mer har gått över till å skriva om min kamp om att komma tillbaka till ett liv som ja vill ha det, så blir det inte så mycket skrivet just nu... Har vart en tid av väntan å längtan. Har ringt till operationsplaneringen ett par gånger i veckan för att få veta om dom har ett datum till mif, ellerom dom vet något om när det kan tänkas bli op. Men dom har inte vetat, så har bokat in mig på en kurs i tävlingsledning för folkrace nästa helg, å självklart så ska ja gå på flyt då, min maximala tur e framme igen ;)


För ja ska nämligen opereras veckan efter kursen, så de blir bara å försöka hänga me kursen så gått de går ;P


För ja har äntligen fått det datum som ja har väntat på att få, så nu e de bara 3 veckor kvar, cirka :) Men ja längtar som bara den <3 vill att det ska gå fort å de hoppas ja verkligen att det gör :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards