Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Ida Byström - 10 mars 2013 16:37

Imorgon ska jag iväg på andra läkarbesöket innan operationen, har redan vart på ett läkarbesök i Säter där jag blev beviljad operationen. Men imorgon ska jag allså iväg till Norrtälje där jag ska göra den. Känns lite småpirrigt om jag ska vara ärlig, det kommer ju att förändra mitt liv så mycket :)

Men visst är jag rädd ibland att det har gått för fort och att jag kommer att ångra mitt beslut att genomgå en operation, det är ju inte bara en, jag kommer ju vara tvungen att genomgå operationer efteråt för att rätta till kroppen...


Men jag tror att det kommer bli bra i slutändan, men visst det är lite läskigt :)


Men nu har jag iallafall fyllt i alla papper som ska med ocj letat fram alla medeciner som jag tar, jut nu är det väldigt mycket värktabletter, med dom hoppas jag kommer kunna ta bort om 6 månader :)
 Så nu ska jag bara packa ner allt i ryggsäcken och nån bok och headsetet så att jag har nått att göra på tåget ner :)

Sen ska jag ta bilen ut till mamma och sova hos henne inatt för hon ska följa med imorgon som stöd :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards